MobilePay
2792
post-template-default,single,single-post,postid-2792,single-format-standard,bridge-core-3.0.5,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,no_animation_on_touch,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

MobilePay

Betaling med MobilePay er ikke længere muligt
I 2020 oprettede vi et abonnement hos MobilePay for at lette betalingen for vores medlemmer – primært til brug for vores medlemmer under uddannelse. Det har vist sig, at det er ganske få medlemmer som har gjort brug af denne option. I løbet 2022 har der været i alt 9 indbetalinger fra MobilPay på i alt 1150,- kr. Vi har betalt i alt 594,- kr. til MobilePay i abonnement og gebyrer.
Samtidig har MobilePay’s praksis med at øjeblikkeligt at fratrække deres transaktionsgebyr og evt. udestående abonnements-beløb – samt at overføre resterende beløb periodisk som summen af mange indbetalinger – medført at det er ekstraordinært besværligt at matche de overførte beløb fra mobilePay med fakturaer udstedt af QGIS Brugergruppe Danmark.
MobilePay tilbyder – for et ekstra abonnement på ca. 100,- kr månedligt – at overholde almen bankpraksis, dvs. at straksoverføre (hele) enkeltbetalinger samt at sende en periodisk faktura på deres tilgodehavender.
Hvis vi valgte denne option, ville det give os en samlet udgift til MobilePay på ca. 1800,- kr. for at modtage beløb på ca. 1200,- kr. Vi har i stedet valgt at opsige vores abonnement til MobilePay.